Wielokrotnie, jak dane w MS Excel zajmują bardzo dużą przestrzeń – ilość
wierszy lub kolumn, potrzebnym staje się ukrycie części danych, tym bardziej,
jeżeli nie można pewnych danych usunąć. W celu ukrycia kolumny należy
postępować następująco:
Krok 1 – należy zaznaczyć kolumnę lub grupę kolumn,
które mają być ukryte.
Krok 2 – wywołanie menu podręcznego podczas klikania
prawego klawisza myszki, gdy kursor myszy znajduje się w obszarze kolumn
przeznaczonych do ukrycia. Pojawi się poniższe menu podręczne
Krok 3 – kliknięcie lewym klawiszem myszy na opcję
„Ukryj”.
Przywracanie
widoku ukrytej kolumny wygląda identycznie, tyle, że należy zaznaczyć
sąsiadujące kolumny z kolumną ukrytą i z menu podręcznego wybrać opcję „Odkryj”
W celu ukrycia i
odkrycia wierszy postępuje się identycznie przy jednoczesnym zaznaczeniu
wierszy a nie kolumn.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz